Donnerstag, Mai 22, 2008

Dobrý den Pane Prokeš

Takto mne oslovil jistý dobrák, aby pokračoval (i nadále gramaticky nesprávně) nabídkou služby, haha. Prý si prohlédl mou webovou stránku a tak mi nabízí, že mi ji udělá znovu a lépe... Inu dobrá, za svou nevinnou snahu ukázat případným zájemcům několik fotografií jsem si už musel vyslechnout leccos, prý špatně napsaný HTML kód třeba... Nejhezčí zatím bylo označení mé stránky za "sektářskou", bohužel bez toho, že by mi kritik třeba jen naznačil, jakou/kterou sektu s mými obrázky horolezců, Jičína či Valdštejnovy lodžie spojuje...
Takhle přímo jsem to ale dostal až teď. "Máš to, kemo, fakt k posrání, ale neboj, já ti to podělám víc", smím-li volně převyprávět nabídku firmy accesible.cz s.r.o. A Witkovský Radek jde ochotně ještě dál: vše potřebné mi napíše, nafotí ... A dokonce přidá počitadlo přístupů ZDARMA!!! Na netu ojedinělá a nesmírně výhodná nabídka, pravda?
Ovšem již v oslovení tohohle spamu tři gramatické chyby, ve vlastním textu nesčetné další - a jak chce tenhle týpek nafotit fotky pro prezentaci mých fotek, mein Gott?!
Prý za ně mluví "mnoho spokojených zákazníků", mezi nimi hotelsternberskýdvur; tomu dodali stránku, kterou zachycuje úvodní obrázek.
Díky, Radku, ale už mi nepiš!

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

My jsme bohužel pana Witkovského kontaktovali sami na základě jeho inzerce. Nechali jsme si od něj udělat e-shop a další webové stránky. Už skoro rok nekomunikuje, nechce nám předat přístupová hesla, takže o zaběhnuté stránky přijdeme, protože si je nemůžeme prodloužit.
Takže pozor!!! Jednak na Grandweb nebo Grand Media, obojí mu patří.