Dienstag, Januar 31, 2012

První měsíc ...

... "přelomového roku" už máme za sebou a já pořád čekám, kdy se "otevře vesmír a začne proudit pozitivní energie", jak onehdy sliboval jeden provozovatel energické medicíny z Březky (zatím je vesmír zřejmě stále ještě zavřený). I když - ono by to asi nebylo nic pro mne. "Jen ty, kteří jsou ochotni tuto energii přijmout, čeká tisíciletá říše míru a štěstí" nebo tak nějak, pravil dále energický medicinman. My ostatní budeme zatraceni. Drobet mi tou tisíciletou říší připomněl soudruha Hitlera neblahé paměti. A komančové, ti už to neomezovali jen na tisíc let, komunistická říše všeobecného blaha měla přetrvat věky, tuším. Ovšem vedle všech těch dalších blábolů, co z medicinmana vypadávaly, byl tenhle ještě nevelký. Omlouvání masových vrahů a štvaní proti některým národům by byly jinde než v Čechách na trestní oznámení a řečmi typu "lidská technika má oproti lidské technice náskok několika století, jen o tom lidé nevědí" už přednášející skutečně trefil do černého, jak se říká. (viz obrázek)

1 Kommentar:

joe hat gesagt…

Dobrý den,
máte moje sympatie! I co se týče Putlera, i třeba pirátské strany. Hlavně ale, že propagujete KMX. Rád bych dělal něco podobného - tedy co se týká KMX. Jenže mi ho včera ukradli - zamčené ze dvora, se dvěma bateriemi, motorem 500W...
Přeji Vám hodně štěstí s novou manželkou :)
Němec, 1joe@email.cz