Samstag, Juni 16, 2007

JazzQ

Pánové Kratochvíl a Deczi se svými přáteli a kolegy poctili Jičín návštěvou a zahráli nám. Počasí bohužel nebylo tak tolerantní, jako o letních vánocích (jak jen to ti reklamní lidi dělají?) - déšť už se městu nevyhnul a zahnal všechny zúčastněné do Porotního sálu, což (nejen) mne příliš nepotěšilo. Když jsem však viděl, jak musejí někteří kdekoli a kdykoli, někde a někdy však více než jindy a jinde nepostradatelní nešťastníci v polovině koncertu odspěchat za povinnostmi pátečního večera, smířil jsem se s osudem, vrátil se pod střechu a už jsem se ani nikomu (včetně Radky) nevtíral se svým objasňováním jen nemnohým zasvěcencům známého, některým dokonce i pochopitelného faktu, že nemá smysl blýskat přes celý sál, má-li blesk fotoaparátu dosah do 4,5m; dokonalosti v nesmyslném používání blesku jsem kdysi viděl dosáhnout japonské turisty na Eiffelovce, kde si z vyhlídkové plošiny pod vrcholkem věže fotili noční Paříž - s bleskem, samozřejmě, vždyť používali nejmodernější (japonské) automatické fotoaparáty.
Ovšem jde to i bez blesku. Q.e.d.
















____________________________________________________________________

Keine Kommentare: