Donnerstag, Juni 28, 2007

Nestíhám

A nestíhám. Přitom jsem s chozením do práce už dávno přestal (a že by mne, dvaapadesátiletého cizince, ještě někdo v Čechách zaměstnal, tomu po dosavadních zkušenostech moc nevěřím; jen letmo zmíním příklad údajně ryze české firmy jménem Allgemeine Elektrizitätsgesellschaft: byť mi personalistka s tituly před i za jménem do očí hned dvakrát tvrdila, že se mi určitě a v každém případě ozve, již nikdy jsem o ní neslyšel - až tak velké překvapení to, pravda, nebylo, tato firma, vyžadující přesnost, pečlivost a spolehlivost, dokázala velice rychle ztratit dopis, kterým jsem se o místo ucházel). Přesto: nestíhám.

Alespoň však chci ještě jednou před jeho odchodem z Jičína poděkovat Petru Šabakovi (stíhám? ani nevím, snad přece jen ještě ano), který mne nakonec zavedl také co nejvýše na kostel sv. Jakuba, takže jsem mohl pořídit pár obrázků Valdické brány z méně známého úhlu, stejně jako několik dalších fotografií: jsou k vidění v mém albu.
Pane Petře, moc děkuji! Bylo to krásné.

Keine Kommentare: