Montag, Oktober 08, 2007

Dva velice...

...rozdílné večery jsem minulý týden strávil v Jičíně. Nejprve mne Robert pozval do divadla na zahradu, což byl večer dosti tichý - celé představení Vetřelce vystačilo se třemi větami. Ovšem vedení loutky bylo opravdu pozoruhodné.

Drobet hlučnější byl večer druhý, na který mne zase pozval John do CML; nejprve jsem si zjistil, co tahle zkratka znamená: v tomto případě "centrální mozek lidstva". Z toho jsem příliš nezmoudřel, ale pak mi žena objasnila, že poněkud velkohubý název pochází z jakéhosi staršího českého seriálu. Nu což. Hrála kapela jménem "Frufru" a dvojku bílého vína jsem dostal ve skleničce na whisky.
Děvče, které mi ji takto bezelstně servírovalo, bylo ovšem natolik pohledné, že jsem to venkoncem nekomentoval. Pravda, v mém věku už se mi líbí kdekterá mladá - už je to pár let, co jsem se zařadil mezi Uhus (ne, nikoli mezi výry, je to jen u nás v Německu zkratka za "unter hundert").



Jestlipak on byl mezi návštěvníky také osamělý autor tohohle inzerátu? >>>
Řekl bych, že pokud nebude psát, ale jen mluvit, jeho šance na seznámení vzrostou.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Keine Kommentare: