Mittwoch, Dezember 12, 2007

"Charismakler"

Nesmím zapomenout pochválit svou ženu, která o posledním víkendu navštívila vánonční trh v Drážďanech, aby mi tam koupila bochník chleba a knihu; dobrá, to bylo, co jsem z vánočního trhu chtěl já, Janička měla ještě jiná přání a představy - a snad si je též splnila. Každopádně se jí tam líbilo například kluziště mezi domy, vyfotografovala pro nás také ještě vánočně vyzdobenou a AOK (v Čechách se to jmenuje VZP) propagující rikšu a znovupostavenou Frauenkirche. Nejvíce se mi mezi jejími snímky líbil ten vzniklý nedopatřením, proto zde stojí (leží? Je!) jako první.

Ale k věci podstatné: má milá mi tedy dovezla žádanou knihu od autora, který zatím v Čechách moc známý patrně není - seznam jej nenašel na žádné česky psané stránce webu. Je to Dietmar Dath, kniha se jmenuje Waffenwetter, a za slovo úplně na začátku tohoto příspěvku, totiž Charismakler, dostal DD cenu za kreativní slovotvorbu. Taky Waffenwetter je ostatně hezké slovo - a nejen to.

O knize se dá mnohé zjistit pod odkazem www.claudiastarik.de.

Keine Kommentare: