Donnerstag, Juni 26, 2008

Reakce?

Opravdu nevím: byla to reakce na mou kritiku městského webu nebo mám poděkovat paní Z., která se již natolik zotavila..? Prostě jsem jako "Vážený pán" dostal od města Jičína pozvánku na vernisáž, poprvé v mém dlouhém životě, dokonce měl na otevření výstavy méně známých obrázků (vlevo) malíře Radka Pilaře mluvit pan starosta... No, nemluvil, ale stejně, bylo to dobrý, hlavně takové ty maličké šunkové rolky.

.
A samozřejmě patří k pořádné vernisáži hudba
Tu měl ostatně Jaromír lepší, řekl bych. Inu ano, ony se sešly v zámku a jednom dni vernisáže hned dvě. Fotky z nich jsou (alespoň ty moje) docela pěkné a tady.
Ještě k té Jaromírově hudbě: tak jsem si vzpomněl, že jsem onehdy na jedné výstavě v galerii dělal záznam vystoupení pana Ondrůška - tedy je ode dneška na youtube, do třetice.

Keine Kommentare: