Mittwoch, Januar 19, 2011

Dnes ráno ...

... mne vzbudila Lucie. Telefonicky. Patrně blondýnka, neb zahájila dotazem: „Slyšíme se?“ Jako bych já zde mohl vědět, zda mne ona tam slyší. Ostatně jsem oboustranný doslech předpokládal, neušlo mi, že od dob Philippa Reise a A. G. Bella se technika dále vyvíjela. Ale Lucie je opatrná. Inu, pracuje pro T-Mobile a jako insider patrně ví více než já o spolehlivosti telefonických spojení, realizovaných firmou, jejichž služeb (zatím) využívám též já.
Jsem momentálně silně nachlazen, léčím se čajem a spánkem, tedy jsem blonďatou nabídku monitorovaného hovoru odmítl. A zkusím se obrátit na T-Mobile s žádostí „Nebudit!“. A vůbec neotravovat, ani vyzváněním, ani SMS s neustále stejnými nabídkami, pro mne naprosto nezajímavými.  Jsem zvědav, zda žádosti svého dlouholetého zákazníka vyjdou vstříc.

Keine Kommentare: