Montag, Juni 01, 2009

Fotoklub Jičín...

... je velmi exkluzivním spolkem. Sice to tak na první pohled a v jeho stanovách nevypadá, viz závorka,

(Podmínky pro přijetí do fotoklubu.

Máte zájem stát se členem? Stačí splnit tyto podmínky:

  • Rádi fotografujete...
  • Chcete, popřípadě máte zájem se scházet, popovídat si nad fotografiemi atd...
  • Někdy třeba podniknout nějaký foto-výlet.
  • Zúčastnit se alespoň jednoho srazu ročně. (rok / 10-12.srazů)
  • Občas přispět něčím zajímavím na web a do fotogalerie.
  • Odeslat mail na \n fotoklub-jicin@email.cz

    O vašem "členství" rozhodnou stávající členové.),

    praktický test ale naznačuje něco jiného.

    Jelikož mi říct doma "má nejdražší, odcházím na schůzku fotoklubu" připadá hezčí, než prohodit "tak já jdu, ženo, do hospody", fotoklub se schází v mém oblíbeném vinném sklípku a občas, pravda, také fotografuji, odeslal jsem e-mail na uvedenou adresu.
    Dostalo se mi této pozoruhodné odpovědi:

    Od: Foto Klub (fotoklub-jicin@email.cz)
    Odesláno: 23. května 2009 15:43:05
    Komu: terrafelix@pprokes.cz
    Uživatel: Fotoklub Jičín si přečetl Vaší mail zprávu. Jakmile to bude možné, dostanete odpověď.
    Přeji dobré světlo!
    Za fotoklub
    --------------------------------------------------------------------------------
    Jan Nožička
    web:
    www.jannozicka.unas.cz
    mail: jannozicka@email.cz ; fotoklub-jicin@email.cz
    (tuto e-mail zprávu odeslal systém ROBOTmail s. r. o)
    Zpráva od Pravoslava Prokoše - přijata a přečtena v 15:09:34 dne 24. května 2009.

    Zvláštní mi přišlo, že robot svou odpověď odeslal den před obdržením a přečtením mého dotazu, dále pak, že zkomolil mé jméno. Ale to už asi tak roboti dělávají, co já vím. Já stejně nechtěl diskutovat s robotem, ale dojít si pro vyjádření ohledně mého (ne)přijetí do sklípku na příští schůzku klubu, jak jsem fotografům též napsal ve svém e-mailu. Ovšem mezitím na klubových stránkách k informaci o příštím setkání klubu ve veřejných prostorách vinného sklepa přibyla jiná, která tam před 23. květnem nebyla: Sraz je pouze pro zvané. !!! Včetně té tečky a tří vykřičníků za větou.
    No dobrá, ona je nakonec žena smířená s tím, že si občas zajdu na víno, zda to bude do hospody nebo třeba do fotoklubu, to asi nemá za tak důležité. A já nakonec také ne.

  • Keine Kommentare: