Mittwoch, Juni 05, 2013

Není to snadné

Ta moderní technika je ale skutečně komplikovaná. Tuhle jsem si dobíjel kredit, jako obvykle v trafice, kterou mám při cestě. Obvykle dostanu velice rychle potvrzující sms, nyní bohužel ne. Protože na mé pouti Jičínem byla nyní prodejna t-mobilu blíže, zašel jsem se poradit tam. Poslali mne zpět do trafiky, která ovšem mezitím "z technických důvodů" zavřela brány. A tak jsem se vydal zpět k t-mobilům, dobil si kredit dalšíma stovkama - a zase nic. Teď se tím ale děvče muselo zabývat. A taky ano. Po bližším zkoumání mi sdělilo, že mám "ucpanou sim-kartu". Já bych v takovém případě asi vzal tenký drát a prošťouchl ji (kartu!), ale děvče za pultem to řešilo jinak. Stačilo dvacet minut telefonovat a simka byla zase průchozí. Proč a jak? Netuším. Ale mám teď alespoň řádně nabito.

Keine Kommentare: