Mittwoch, Mai 29, 2013

Jen tak trochu...

...jsem si postěžoval, o2 tomu říká reklamace. A firma reagovala, zavolal mi týpek, takový ten za banány, a prý to se mnou bude řešit. Tedy se zeptal, zda nám funguje připojení. To sice nebylo předmětem mé reklamace, ta se týkala služeb technické podpory oné legrační firmy, ale dobrá. Ano, momentálně funguje. "Vidím tady", pravilo to, "že máte modem nepřetržitě zapnutý poslední dva týdny." "Ano", odpovídám a vysvětluji: "Když jej vypnu, tak potom nefunguje..," A než jsem stačil dokončit větu, měl jsem v úmyslu říci ještě "po opětovném zapnutí se nepřipojím", skočilo mi to do řeči. S radostným nadšením člověka, spokojeného, že tak brzy odhalil, v čem je problém, panáček zajásal: "Ale to musíte mít zapnutý, když to vypnete, tak to nejde." Tedy jsem byl nepřímo prohlášen za idiota, který netuší, že do žárovky musí jít proud, má-li tato svítit. A tak se odvíjel i náš další, ostatně již jen krátký rozhovor. Na mou otázku z oné stížnosti, totiž jak by se firmě líbilo, kdybych jim za připojení k netu platil stejně, jako mi je firma poskytuje, totiž nepravidelně potažmo vůbec, tak na tu jsem odpověď nedostal.
Ale dostal jsem e-mail. Pan Šedivý, specialista pro reklamace a stížnosti (skutečně, právě takový je jeho titul), mi píše, že jsem "odmítl poskytnout součinnost při řešení případných technických potíží".
Už se těším na pokračování. 

Keine Kommentare: